Prekių grąžinimo sąlygos

  • Prekių grąžinimas

    Kokias prekes galima grąžinti?

    Prekės, kurios negali būti grąžinamos:
    • vaistiniai preparatai;
    • kokybiški maisto produktai, įskaitant maisto papildus;
    • kokybiški parfumerijos, kosmetikos, tualetiniai preparatai;
    • kokybiški optikos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
    • visos kitos kokybiškos prekės, kurios buvo panaudotos, sugadintos, buvo pažeistos jų pakuotės ar dėl kitų pirkėjo atliktų veiksmų prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekės (pavyzdžiui, prarastos konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
    • kitų prekių, kurias pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti, vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.

    Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs jų galiojimo terminas, sudėtyje nėra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, nėra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės dėl netinkamų laikymo sąlygų, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeista jų pakuotė ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų.

    Prekės, neišvardytos negalimų grąžinti prekių sąraše, gali būti grąžinamos. Grąžinamos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, garantinę kortelę (jei ji buvo išduota), naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

    Kur ir kaip grąžinti prekes?

    Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekes, Pirkėjas apie prekių pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą turi, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais:
    • ne vėliau kaip per 14 d. (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos informuoti Pardavėją apie sutarties atsisakymą jo elektroninio pašto adresu info@kodeta.lt, pateikdamas laisvos formos pasirašytą prašymą, kuriame išdėstytas Pirkėjo sprendimas atsisakyti sutarties;
    • ne vėliau kaip per 14 d. (keturiolika) dienų nuo Pardavėjo informavimo apie sutarties atsisakymą dienos perduoti Pardavėjui prekes kartu su prekių pirkimo dokumentu (pirkimo čekiu ir (arba) PVM sąskaita faktūra) bei kitais priklausančiais dokumentais (pavyzdžiui, garantinės priežiūros knygele).
    Jeigu Prekes Pirkėjui teko atsiimti, paštomate, pašto padalinyje ar Prekės buvo pristatytos kurjerių tarnybos, Prekių grąžinimo sąlygos derinamos individualiai, Pirkėjui kreipiantis į Administratorių elektroninio pašto adresu info@kodeta.lt arba telefonu +370 671 38332

    Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?

    Jeigu už įsigytas prekes buvo atsiskaityta per elektroninės bankininkystės sistemą ar išankstiniu banko pavedimu, už prekes sumokėta suma grąžinama per 14 dienų nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo banko sąskaitą.